Omfattande Tjänst

Om Principen för Omfattande Tjänst

Grunden för vår verksamhet är kristalliserad som en pålitlig, problemfri omfattande tjänst för vår kund! Oavsett om du beställer en takrenovering eller någon annan exteriör renovering, arbetar vi helt åtagit oss till kunden. Detta sätt att verka har utvecklats över åren till en välorganiserad och enkel tjänstemodell för våra kunder.

Låt oss
sätta en
hembesökstid.

Vi gör
ett tillstånd och behov
bedömning.

Vi gör en renoveringsplan
enligt dina
behov och önskemål.

Du får en skriftlig
och allomfattande
kontraktsoffert.

Kontraktavtal och
utnämning av en
platschef i ett avtal.
 

Material beställs
från våra finska kontraktsfabriker
enligt mätningar.
 

Leverans av material
vid den överenskomna
tiden.
 

Vid uppstartsmötet
genomgår vi praktiska frågor
och kommer överens om kommunikation.

Kontinuerlig
installation.
 

Vi städar upp gården
och tar bort
byggavfall.

Slutinspektion
och arbete
godkännande.

Vi fyller i
mottagningsdokument,
som berättigar till garanti.

"Allt gjordes till perfektion, inklusive den slutliga städningen. Det lämnade en mycket bra känsla."

“Lännen Laatukatto gjorde ett nytt metalltak för oss. Vi lärde känna dem när de gjorde nya tak för de närliggande husen också. Renoveringen ägde rum snabbt inom en vecka och vi var nöjda med allt. Kommunikationen gick smidigt, arbetarna var professionella och kom alltid till jobbet med ett leende. Allt gjordes till perfektion, inklusive den slutliga städningen. Det lämnade en mycket bra känsla.” – Jukka Uusi-Kerttula, Rauma

Om du vill höra mer direkt från våra kunder om hur arbetet vi gjorde för dem gick, ring vårt Kvalitetsnummer 0800 555 126 (lokal taxa/mobil taxa). Vi berättar också gärna mer om våra projekt och hur vi kanske kan tjäna dig - kontakta oss!